Morgonstund...har avgassmak i mund


I morgon springer jag till jobbet! Yipppppiieeeeeee! Snacka om att jag fick lobba för att få in en stackars dusch på kontoret - men det var det värt. Klart som f-n att ett kontor skall ha en dusch! Går in i en lite tuffare träningsperiod igen för att sedan fullständigt kunna koppla av i Egypten i början av februari. Idag sprang jag 2 timmar med Solvikingarna och sen helt oavsiktligt backintervaller när hela familjen åkte Snowracer. Koppen kaffe därefter var bäst på länge! Nu skall jag käka Siaglass - Wienernougat!

Over and out

Ouups - glömde...hajattack i Kapstaden...vårt "andra" hem - ingen windsurfare, dock...och kom ihåg det är bara de man ser som är farliga!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

När är bra gott nog?

Whines2Whales 2018

Jag köpte en lott...