...och ett till...

"Jag fick sadeln redan i onsdags, snabbt jobbat. :)
Hann pröva den i 3,5 mil sent igår kväll, och jag upplevde en stor skillnad.
Jag gjorde inställning efter instruktionerna på nätet, men tiltade den lite för att passa mig och jag blev mäkta överraskad. Jag slapp trycket på mjukdelarna, så skönt. Jag har cyklat och krånglat med sadlar i 35 år. Med de sadlar jag tidigare använt har bara skapat problem för mig, apparaten min har fått mycket stryk.
Så nu är det bara att njuta........"

Kommentarer

  1. Ytterligare ett test av dina sadlar.
    http://triathlon.competitor.com/2011/06/gear-tech/gear-check-ism-tt-saddle_30841

    SvaraRadera
  2. Ahhh...juste - tack! Den missade jag!
    /Lars

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

När är bra gott nog?

Whines2Whales 2018

Jag köpte en lott...