Något helt annat!

Idag har jag sysslat med själslig vård av svårt sjukt vuxet barn. Nu sitter jag här med välslipade fötter, värkande vrister, öm Rhomboideus och händer med slitna handflator. Kroppen gör ont - inte som efter ett triathlonrace - inte alls. Den här smärtan är mycket mer distinkt och konkret. Den är det klassiska tecknet på en skön surfdag i vågor. Blåsorna i händerna skvallrar om att det gått alltför många år sedan de sist höll i en bom. Jag kan inte säga när jag sist stod på en bräda men det är inte på denna sidan 2009. Så fantastiskt skönt då att känna att vågridningen i cross-on ändå satt hyfsat och andra manövrar gick att smeka in som om jag inte gjort något annat under de senaste åren. Bra - tack för det!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

När är bra gott nog?

Whines2Whales 2018

Jag köpte en lott...