ISM Webshop

Du som varit med ett tag vet att jag gillar att testa nya saker. Du vet också att om saker funkar bra för mig och får mig att göra resultat så är det med stor sannolikhet så för andra också. Det vill jag gärna dela med mig av! Det är därför jag gjort simvåtdräkter lättillgängliga på Stadium i Sisjön. Det är därför jag ordnar träningsläger och det är därför jag sätter upp samarbete med leverantörer av produkter som de i min närhet som vill lätt kan få ta del av.

Om du tycker det är stötande att jag "säljer" i detta inlägget - välj att inte läsa vidare. Till dig som känner att du har anledning att se över hur din komfort på tempo- eller linjehojjen är har jag en häftig nyhet:

Nu köper du ISM's sadlar via webben!

Det känns fantastiskt att kunna erbjuda en av marknadens mest omskrivna, testade och utvärderade sadlar direkt via en webshop.


Massor av läsning, fakta och testemonials finns på ISM's hemsida: www.ismseat.com

I senaste numret av den nya amerikanska tidningen LAVA Magazine finns det en omfattande artikel om just sadlar och hur man väljer sin sadel till triathloncykeln. I samma nummer testar de också 6 heta sadlar.
http://www.lavamagazine-digital.com/lavamagazine

Göteborgsvarv i morgon och RM på Olympisk i Hallstahammar om en vecka...sovdags!

Allt gott & på återhörande

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

När är bra gott nog?

Whines2Whales 2018

Jag köpte en lott...