Dåligt föredöme

Idag var jag ett riktigt dåligt föredöme...jag instruerade ännu en tvåtimmars spinningklass på Gymnasium - denna gången med en förkylning som inte helt släppt greppet. Förlåter mig själv och ber om ursäkt...Sorry, men jag gjorde det för 45 hugade fantaster som jag bara inte kunde svika. Det passet, innehållande 8x3:30 tröskelintervaller, stänger en i övrigt lugn träningsvecka. Måtte jag jagat förkylningen ur kroppen.

En tillfälligt ny del i den ultimata utmaningen är planeringen av ett träningsläger med fokus på volym som kommer att gå av stapeln i början av maj. Vansinnigt roligt att planera, fixa och knyta de kontakter som kommer göra lägret till en grym träningsupplevelse. Att miljön vi skall befinna oss i är en i det närmaste optimal och outsinlig källa till träningsinspiration kommer såklart inte gör lägret mindre attraktivt. Du kommer kunna läsa mer om lägret här inom kort!



Det är tre dagar kvar till välbehövlig semester tillsammans med älsklingarna. Det innebär Bamseklubb, bad, mer bad, värmande sol, avkoppling och härlig samvaro med familjen.

Mot ledigheten!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

När är bra gott nog?

Whines2Whales 2018

Jag köpte en lott...