Lagkompis Ö-loppet, 4 augusti

Min lagkompis är tyvärr tvingad att lämna återbud till Ö-loppet i Göteborg pga hälsostrul. Därmed finns det en plats på startlinjen tillsammans med mig... Jag måste dock lämna besked till tävlingsledningen 31/5.
Vill du tävla med mig och har ambitionen att vara med och placera oss högt upp i resultatlistan så slå en signal så snackar vi ihop oss.
Jag springer 1/2-mara på 1:24 och simmar Kalmar på 56 min - och det behöver inte vara nära dina tider. Snarare är det bra om vi kan dra varandra i respektive moment!



Hör av dig omgående!

/Lars
0708626300

Kommentarer

  1. Tjena!!
    Får du inte tag på någon så hör med den gamle Triathlon västaren Mikael Andersson, 0735156037.
    Han gör Göteborgsvarvet på ca 1.30 och simma kan han ju sedan tidigare :)

    /Pierre

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

När är bra gott nog?

Whines2Whales 2018

Jag köpte en lott...